loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین بازدید : 1115 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (7)

 

دانلود نماهنگ مادر موسی       32 kbps

                                            128 kbps                          

 برای گوش کردن روی گزینه های بالا کلیک کرده و برای دانلود روی گزینه های

بالا راست کلیک سپس save trget as نمایید 

 كارى توانستند، كردند و در همه‌ى مراحل توى دهنشان خورده است و شكست خورده‌اند. ... بعد از اين هم همين جور خواهد بود. بعد از اين هم در همه‌ى توطئه‌ها عليه جمهورى اسلامى شكست خواهند خورد؛ اين وعده‌ى الهى است به ما، و ما شك نداريم.

متن نماهنگ «مادر موسی»

                                                                                                                             

وقتى مادر حضرت موسى، موسى را به آب مى‌انداخت، خداوند متعال دو وعده به او داد. فرمود: «انّا رادّوه اليك و جاعلوه من المرسلين»؛ او را به تو برمي گردانيم و او را پيامبر مرسل خودمان قرار ميدهيم. به فاصله‌ى كوتاهى بچه به مادر برگشت. خداوند مي فرمايد: «فرددناه الى امّه كى تقرّ عينها و لا تحزن و لتعلم انّ وعد اللَّه حقّ»؛ بچه را به مادر برگردانديم تا مادر يقين كند كه وعده‌ى ما وعده‌ى درستى است. ما دو وعده داده بوديم، اين اوّلى‌اش.

بیانات در دانشگاه افسرى امام حسين(علیه السّلام)- ۱۳۹۰/۰۳/۱۰

هر كارى توانستند، كردند و در همه‌ى مراحل توى دهنشان خورده است و شكست خورده‌اند. ... بعد از اين هم همين جور خواهد بود. بعد از اين هم در همه‌ى توطئه‌ها عليه جمهورى اسلامى شكست خواهند خورد؛ اين وعده‌ى الهى است به ما، و ما شك نداريم.

ما در صدق وعده‌ى الهى ترديد نميكنيم. ما به خداى متعال سوءظن نداريم. خداى متعال ملامت ميكند كسانى را كه به او سوءظن دارند؛ «و يعذّب المنافقين و المنافقات و المشركين و المشركات الظّانّين باللَّه ظنّ السّوء عليهم دائرة السّوء و غضب اللَّه عليهم و لعنهم و اعدّ لهم جهنّم و سائت مصيرا». وعده‌ى خداى متعال، وعده‌ى صادق است. ما چون وارد ميدانيم، داخل عرصه‌ى مبارزه هستيم - ملت ايران همه‌ى امكانات خود را وارد عرصه كرده است - بنابراين نصرت الهى قطعى است. در همه‌ى كشورهاى ديگر هم همين جور است.

بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بيدارى اسلامى» - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

جمهورى اسلامى در اين سى و دو سال نشان داده كه به كسى باج نخواهد داد، اين فشارها هم روى او اثر نمي كند؛ «و لمّا رءا المؤمنون الاحزاب قالوا هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله و ما زادهم الّا ايمانا و تسليما». ما وقتى اين فشارها را ملاحظه ميكنيم، اين شيطنت ها و توطئه‌ها را از طرف خبيث‌ترين شياطين عالم نسبت به خودمان مشاهده ميكنيم، ميفهميم وعده‌ى الهى راست است؛ مي گوئيم «هذا ما وعدنا الله و رسوله». خدا وعده فرموده بود كه وقتى در راه مستقيم حركت كنيد، شيطانها و كجروان با شما مقابله ميكنند؛ بسم‌الله، اين نمونه‌اش است. اين را خدا قبلاً به ما فرموده بود، آيات قرآن به ما گفته بود. «و صدق الله و رسوله»؛ سخن خدا راست است. «و ما زادهم الّا ايمانا و تسليما»؛ اين، ايمان ما را به وعده‌ى الهى بيشتر مي كند. خداوند فرموده است: «لينصرنّ الله من ينصره». هر كس خدا را نصرت كند، دين خدا را نصرت كند، راه خدا را نصرت كند، آرمانهاى الهى را نصرت كند، خدا يقيناً او را نصرت و پيروز خواهد كرد. و بدانيد اين در انتظار ملت عزيز ايران است.

بیانات در دیدار دانشجویان كرمانشاه- ۱۳۹۰/۰۷/۲۴

فضاى سياسى و اجتماعى منطقه به طور اساسى تغيير كرده؛ اين مال همين حالاست، «باش تا صبح دولتش بدمد، كه اين هنوز از نتائج سحر است».

بیانات در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره)- ۱۳۹۱/۰۳/۱۴

پس اى مادر موسى! بدان كه وعده‌ى دومى هم حق است: او پيغمبر مرسلى است كه خواهد آمد و بساط فرعون را به هم خواهد ريخت. خداى متعال بخشى از وعده را نقد در اختيار مادر موسى گذاشت تا به آن وعده‌ى نسيه يقين كند. بخشى كه خداى متعال به صورت نقد در اختيار ملت ايران قرار داده، خيلى بيشتر از اينهاست. كى تصور ميكرد جوانان فلسطينى جرأت كنند به نام اسلام متشكل شوند، به نام اسلام شعار بدهند، به نام اسلام به نيروهاى غاصبِ ظالمِ بى‌رحمِ صهيونيست حمله كنند؟ اين اتفاق افتاده. اينها همان «و لتعلم انّ وعد اللَّه حقّ» است. اين دارد نشان ميدهد كه بدانيد وعده‌ى الهى كه فرمود: «ليظهره على الدّين كلّه»(4) - خداى متعال اين دين را، اين رسالت را بر همه‌ى فرآورده‌هاى فكرى و دينى عالم پيروز خواهد كرد - درست است. خدا دارد اين وعده‌هاى نقد را تحقق مي بخشد.

 بیانات در دانشگاه افسرى امام حسين(علیه السّلام)- ۱۳۹۰/۰۳/۱۰

                                 التماس دعا                                                        

برای رفتن به آرشیو بیانات صوتی رهبر کلیک کنید

برای رفتن به آرشیو بیانات رهبری (متن بیانات)کلیک کنید

بازگشت به صفحه اصلی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

باافتخار لینک شدی اینم لوگومه بذارش تووبت...مرسی






کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 4,093
  • بازدید سال : 67,594
  • بازدید کلی : 1,385,236
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: