loading...
سایت جامع مذهبی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین بازدید : 611 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (1)

خوئینی ها: دشمن اصلی مردم ایران امپریالیسم آمریکا است

فرهنگ نیوز :رخدادهای 22آذر1358
چکیده
رهبر انقلاب امروز در حکمی از وزیر خارجه خواستند با تشکیل یک هیئت بین المللی نسبت به بررسی سیاست تجاوزکارانه دولت آمریکا در ایران اقدام کند .
با تصویب شورای انقلاب از این پس متجاوزین مسلح به اموال عمومی اعدام خواهند شد .
نخست وزیر ژاپن اعلام کرد : در صورتی که وضع بحرانی روابط ایران و آمریکا از این هم بدتر شود در آن صورت دولت ژاپن قطع کامل واردات نفتی خود را از ایران مورد بررسی قرار خواهد داد.
یونایتدپرس گزارش داد کارتر رئیس جمهور آمریکا به دنبال بحران روابط میان این کشور و ایران به مطالعه پیرامون اسلام و نیز زندگی امام خمینی پرداخته است .
جنبش سرخ پوستان آمریکا با ارسال پیامی خطاب به مردم کشورمان ضمن حمایت از انقلاب اسلامی تاکید کرد : امروز آمریکا برای آزادی گروگانها و جاسوس های خود از دادگاه بین المللی لاهه کمک خواسته است ، این دادگاه خوبست که ستم هایی را که دولت آمریکا در خاک این کشور به مردم بومی روا میدارد رسیدگی کند .
موسوی خوئینی ها گفت : دشمن اصلی مردم و انقلاب ایران در شرایط کنونی امپریالیسم آمریکا است . خوئینی ها ادامه داد : هر کجا دیدید دو گروه با هم اختلاف دارند و سخنی غیر از مبارزه با آمریکا است بدانید که ماموران سیا نفوذ کرده اند وی همچنین تاکید کرد: اگر روزی من بگویم با آمریکا نباید جنگید بر علیه من قیام کنید و با من بجنگید .
گروهی از هواداران آیت الله شریعتمداری که به دعوت نمایندگان وی در آذربایجان به خیابان ها آمده بودند خواستار آن شدند که کلیه مقامات مذهبی ، لشکری و کشوری با نظر آیت الله شریعتمداری انتخاب شوند .
به دنبال سخنان اخیر قذافی مبنی بر تلاش وی برای بهبود روابط با آمریکا وزارت خارجه ایالات متحده از این سخنان استقبال کرد .

تشکیل هیئت بررسی جنایات آمریکا با حکم امام

رهبر انقلاب امروز در حکمی از وزیر خارجه خواستند با تشکیل یک هیئت بین المللی نسبت به بررسی سیاست تجاوزکارانه دولت آمریکا در ایران اقدام کند .

در بخشی از این حکم آمده است : لازم است هرچه زودتر یک هیأت بین‎المللی بررسی با مشورت شورای انقلاب تشکیل دهید، تا سیاست تجاوزکارانه دولت امریکا را در ایران، خصوصاً در طول حکومت شاه مخلوع خائن، مورد بررسی قرار داده و در معرض افکار عمومی جهان قرار دهید، تا سازمان بین‎المللی ـ که زیر نفوذ امریکا، ایران را به اصطلاح محکوم کرده‎اند ـ از جنایات دولت امریکا نسبت به مردم محروم ما آگاهی بیشتری پیدا کنند.(1)
منابع صنعتی ژاپن فاش کردند که از زمان تحریم نفتی آمریکا تاکنون کمپانی های نفتی ژاپن بیش از 20میلیون بشکه نفت ایران را در بازار آزاد خریداری کرده اند . به تخمین این منابع خرید بازار آزاد معادل 44روز تدارکات ژاپن را تشکیل می دهد به عبارت دیگر 12درصد واردات نفت این کشور در ماه های اکتبر و دسامبر را در بر میگیرد.

متجاوزین مسلح به اموال عمومی اعدام می شوند

با تصویب شورای انقلاب از این پس متجاوزین مسلح به اموال عمومی اعدام خواهند شد .

بر اساس این مصوبه هر گونه تجاوز  غصب و تصرف عدوانی و مزاحمت و ممانعت ازحق نسبت به املاک و اراضی موات و ساختمان ها و اراضی مزروعی شهری و باغات و قلمستانها و منابع آب و موسسات کشاورزی و تاسیسات دامداری و واحدهای کشت و صنعت و منابع ملی واقع در محدوده شهرها و روستاها متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی و اعم از بخش خصوصی و دولتی عملی ضد انقلابی میباشد .

بر اساس یکی از تبصره های این مصوبه مرتکبین اعمال مذکور چنانچه مسلحانه عمل نمایند به اعدام محکوم خواهند شد . (2)

ژاپن واردات نفت از ایران را قطع می کند

منابع صنعتی ژاپن فاش کردند که از زمان تحریم نفتی آمریکا تاکنون کمپانی های نفتی ژاپن بیش از 20میلیون بشکه نفت ایران را در بازار آزاد خریداری کرده اند . به تخمین این منابع خرید بازار آزاد معادل 44روز تدارکات ژاپن را تشکیل می دهد به عبارت دیگر 12درصد واردات نفت این کشور در ماه های اکتبر و دسامبر را در بر میگیرد .

ژاپن 99درصد نفت مصرفی خود را از خارج وارد می کند و واردات این کشور از ایران 11درصد نفت این کشور را تامین می کند که روزانه بالغ بر 450هزار بشکه می شود .

طی روزهای اخیر دولت آمریکا ژاپن را به خاطر نادیده گرفتن تحریم نفت ایران توسط آمریکا و متحدانش بشدت مورد انتقاد قرار داده است ، نخست وزیر ژاپن در پاسخ به این انتقادها اعلام کرد در صورتی که وضع بحرانی روابط ایران و آمریکا از این هم بدتر شود در آن صورت دولت ژاپن قطع کامل واردات نفتی خود را از ایران مورد بررسی قرار خواهد داد. (3)

کارتر شروع به مطالعه زندگینامه امام کرد

یونایتد پرس گزارش داد کارتر رئیس جمهور آمریکا به دنبال بحران روابط میان این کشور و ایران به مطالعه پیرامون اسلام و نیز زندگی رهبر انقلاب اسلامی ملت ایران یعنی امام خمینی پرداخته است . بر اساس این گزارش پس از گروگان گرفته شدن دیپلمات های آمریکایی در ایران خواب کارتر کم شده است . (4)
در پیام سرخپوستان آمریکا به ملت ایران آمده است : ما نیز خود اقوام زیادی هستیم که تحت سلطه استعمارگرانه آمریکا بسر می بریم ، امروز آمریکا برای آزادی گروگانها و جاسوس های خود در سفارت آمریکا در تهران از دادگاه بین المللی لاهه کمک خواسته است ، این دادگاه خوبست که ستم هایی را که دولت آمریکا در خاک این کشور به مردم بومی روا میدارد رسیدگی کند .

سرخپوستان آمریکا از مبارزات انقلابی ملت ایران حمایت کردند

جنبش سرخ پوستان آمریکا با ارسال پیامی خطاب به ملت ایران در رابطه با مبارزه کلیه اقوام بومی آمریکا برای کسب آزادی نوشته است ما اقدام ملت ایران را در قطع دخالت خارجی و بدست گرفتن سرنوشت خود تائید و حمایت می کنیم .

در بخش دیگری از این پیام آمده است : ما نیز خود اقوام زیادی هستیم که تحت سلطه استعمارگرانه آمریکا بسر می بریم ، امروز آمریکا برای آزادی گروگانها و جاسوس های خود در سفارت آمریکا در تهران از دادگاه بین المللی لاهه کمک خواسته است ، این دادگاه خوبست که ستم هایی را که دولت آمریکا در خاک این کشور به مردم بومی روا میدارد رسیدگی کند .

سرخ پوستان آمریکایی در پایان خواستار آزادی زندانیان سیاسی و بومی آمریکایی از جمله لئونارد پلیتر شده و تقاضای حمایت و جانبداری از آنها را کرده اند . (5)
طی روزهای اخیر دولت آمریکا ژاپن را به خاطر نادیده گرفتن تحریم نفت ایران توسط آمریکا و متحدانش بشدت مورد انتقاد قرار داده است ، نخست وزیر ژاپن در پاسخ به این انتقادها اعلام کرد در صورتی که وضع بحرانی روابط ایران و آمریکا از این هم بدتر شود در آن صورت دولت ژاپن قطع کامل واردات نفتی خود را از ایران مورد بررسی قرار خواهد داد.

موسوی خوئینی ها : دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است

موسوی خوئینی ها طی سخنرانی مفصلی در لانه جاسوسی آمریکا گفت : دشمن اصلی مردم و انقلاب ایران در شرایط کنونی امپریالیسم آمریکا است و هرگونه تفرقه افکنی و رو در روی هم قرار گرفتن در این مسیر یا کار جاسوسان آمریکا است و یا به نفع آمریکا تمام می شود .

خوئینی ها ادامه داد : هر کجا دیدید دو گروه با هم اختلاف دارند و سخنی غیر از مبارزه با آمریکا است بدانید که ماموران سیا نفوذ کرده اند ، این تصادفی نیست درست در زمانی که کردستان رو به آرامش می رود و آتش در نقطه دیگری روشن می کنند .

وی گفت : دست آمریکا است که این آتش ها را روشن می کند ، هر کس که بگوید این توطئه ها کار آمریکا نیست چیزی نمی داند . خوئینی ها گفت : مبارزه با آمریکا در حکم مبارزه با یک قدرت شیطانی است ، ملت ایران باید با اطاعت از رهبر انقلاب با آمریکا مبارزه کند در این صورت است که ما بشریت را نجات داده ایم .

وی ادامه داد : اگر روزی من بگویم با آمریکا نباید جنگید بر علیه من قیام کنید و با من بجنگید . (6)
موسوی خوئینی ها  می گوید اگر روزی در یک منازعه دیدید من می گویم با آمریکا نجنگید علیه من قیام کنید... خوئینی ها و دوستانش در مجمع روحانیون مبارز امروز نه تنها سخنی از مبارزه با آمریکا نمی گویند بلکه این مبارزه را کاری عبث نیز می دانند ، با توجه به استدلال خوئینی ها بی شک جاسوسان سیا در اردوگاه مجمع روحانیون نفوذ کرده اند...فتنه 88 و جبهه ای که آمریکا آن را مدیریت کرد و خوئینی ها و دوستانش در آن قرار داشتند به خوبی موید این ادعا است .

نصب همه مقامات لشکری و کشوری با نظر آیت الله شریعتمداری

گروهی از هواداران آیت الله شریعتمداری که به دعوت نمایندگان وی در آذربایجان به خیابان ها آمده بودند خواستار آن شدند که کلیه مقامات مذهبی ، لشکری و کشوری با نظر آیت الله شریعتمداری انتخاب شوند .

این گروه در بیانیه پایانی ضمن اعلام این خواسته تاکید کردند باید اصل 110قانون اساسی اصلاح شود . هواداران آیت الله شریعتمداری همچنین اعلام کردند حزب خلق مسلمان مورد حمایت مرجعیت شیعه [آیت الله شریعتمداری] بوده و بر مشی سابق خود ادامه خواهد داد .  (7)

استقبال آمریکا از اظهارات قذافی

به دنبال سخنان اخیر قذافی مبنی بر تلاش وی برای بهبود روابط با آمریکا وزارت خارجه ایالات متحده از این سخنان استقبال کرد . سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تلاشهای قذافی برای تاثیر در انقلاب ایران برای آزادی گروگانهای آمریکایی تقدیر و تشکر کرد . (8)
مطالعه ای در زندگی دیکتاتورهای ساقط شده جهان عرب از جمله صدام و قذافی بخوبی نشان می دهد که آنها هر چند در برهه ای تلاش داشتند نشان دهند که با امپریالیسم جهانی در حال نبردی خستگی ناپذیر هستند ولی با گذشت زمان با همان دشمن دیرین خود یعنی آمریکا بر سر یک میز نشسته و به این دشمن اعتماد کردند ، آنها گمان می کردند اعتماد به آمریکا و نیز ترک دشمنی با این قدرت بزرگ کمک خواهد کرد که زمان بیشتری در قدرت بمانند ولی به زودی و با گذر زمان و با تمام شدن عوایدی که از جانب این دیکتاتورها نصیب آمریکا می شد مانند یک دستمال کاغذی مستعمل دور انداخته شدند.

پی نوشت :

1- صحیفه امام ، جلد 11، صفحه 229

2- کیهان ، 22آذر1358، صفحه 2

3- اطلاعات ، 22آذر1358، صفحه 12

4- اطلاعات ، 22آذر1358، صفحه 12

5- اطلاعات ، 22آذر1358، صفحه 8

6- اطلاعات ، 22آذر1358، صفحه 2 ، سخنان موسوی خوئینی ها نیازی به توضیح و تحلیل و نیز حتی مقایسه با مواضع کنونی وی ندارد . او می گوید اگر روزی در یک منازعه دیدید من می گویم با آمریکا نجنگید علیه من قیام کنید ...و حال مدتها است که آن روز فرا رسیده است ، خوئینی ها و دوستانش مدتها است در جبهه ای قرار دارند که روزی سنگ مبارزه با آن را به سینه می زدند ، خوئینی ها و دوستانش در مجمع روحانیون مبارز امروز نه تنها سخنی از مبارزه با آمریکا نمی گویند بلکه این مبارزه را کاری عبث نیز می دانند ، با توجه به استدلال خوئینی ها بی شک جاسوسان سیا در اردوگاه مجمع روحانیون نفوذ کرده اند و این نیازی به ارائه سند و دلیل ندارد ...فتنه 88 و جبهه ای که آمریکا آن را مدیریت کرد و خوئینی ها و دوستانش در آن قرار داشتند به خوبی موید این ادعا است .

7- اطلاعات ، 24آذر1358، صفحه 11

8- جمهوری اسلامی ، 22آذر1358، صفحه 2، مطالعه ای گذرا در زندگی دیکتاتورهای ساقط شده جهان عرب از جمله صدام و قذافی بخوبی نشان می دهد که آنها هر چند در برهه ای ژست ضد آمریکایی گرفته و تلاش داشتند نشان دهند که با امپریالیسم جهانی در حال نبردی خستگی ناپذیر هستند ولی با گذشت زمان با همان دشمن دیرین خود یعنی آمریکا بر سر یک میز نشسته و به این دشمن اعتماد کردند ، آنها گمان می کردند اعتماد به آمریکا و نیز ترک دشمنی با این قدرت بزرگ کمک خواهد کرد که زمان بیشتری در قدرت بمانند و نیز آنها را از سیل خروشان ملت علیه خود نجات خواهد داد ولی به زودی و با گذر زمان و با تمام شدن عوایدی که از جانب این دیکتاتورها نصیب آمریکا می شد مانند یک دستمال کاغذی مستعمل دور انداخته شدند ، صدام توسط آمریکا و همانند یک بادکنک باد شد و به ایران حمله کرد و توسط همان آمریکا از اریکه قدرت به زیر کشیده شد ، قذافی هر چند زمانی در اردوگاه شوروی بود ولی اندک زمانی بعد و بعد از آنکه آمریکا به عراق حمله کرد و صدام سرنگون شد برای ماندن در قدرت به همان آمریکا پناه برد و غافل از آنکه آمریکا به دوستان ابدی خود چون شاه سابق ایران وفا نکرده بود چه برسد به قذافی که هر روز یک خیمه عوض میکرد !

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی

                برای رفتن به آرشیو مقالات علمی و مذهبی کلیک کنید

www.salehinebeheshti.ir سایت جامع مذهبی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام سایت صالحین بهشتی در راستای ترویج فرهنگ حلقه شجره طیبه صالحین شروع به کار کرد و تلاش ما این است به عنوان یک سایت جامع مذهبی تمامی نیازهای یک فرد مذهبی در همه زمینه ها از قبیل وبلاگ نویسی،برنامه های موبایل و کامپیوتر،کتوب و ... را برطرف نماید بازدید کننده محترم لطفا ما را در رسیدن به هدفمون کمک کرده و ما را از نظراتتون محروم نفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 395
  • کل نظرات : 344
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 374
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 4,132
  • بازدید سال : 67,633
  • بازدید کلی : 1,385,275
  • کدهای اختصاصی
    نام و نام خانوادگی
    پست الکترونیکی
    شماره تلفن
    مبلغ به تومان
    توضیحات
    کد بنر ما

    كد بنر رنگی ما:

     

    كد بنر سیاه و سفید ما: